שחזור מידע ממחשב תקול ומדיסקים קשיחים

שיתוף:

בעזרת תוכנית שחזור וכלים נכונים, ניתן לשחזר נתונים מדיסק קשיח פגום או ממחשב.

ישנן סיבות רבות לכך שמידע עלול ללכת לאיבוד מהמחשב. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמכונה קורסת והיא לא יכולה להפעיל מחדש. סיבות אחרות כוללות וירוסים, הפסקות חשמל, שגיאות חומרה או אסונות טבע כמו שריפה, שיטפונות, רעידות אדמה או סופות טורנדו.

בעת שחזור מידע מדיסק קשיח או כונן קשיח ישנן שתי אפשרויות עיקריות: להחליף את הכונן הישן באחר שאין עליו נתונים או לנסות ולשחזר את המידע באמצעות תוכנת שחזור נתונים. האפשרות האחרונה יכולה להיות מסובכת מכיוון שהיא דורשת תוכנה וכלי חומרה מיוחדים כדי לעשות זאת.

מחשבים עשויים לאחסן את המידע הסודי ביותר שלנו, ואם הם יאבדו או יינזקו, נצטרך למצוא דרך לשחזר את הנתונים.

ישנן דרכים רבות לנסות ולשחזר את הנתונים מדיסק קשיח. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות כלי תוכנה שיכולים לקרוא את הדיסק הקשיח ולמצוא את כל הקבצים שעדיין ניתנים לקריאה.

אפשרות נוספת היא שימוש בכלי חומרה כמו Data Extractor (הידוע גם כקורא כוננים קשיחים) שיכול לקרוא מידע מכל כונן קשיח.

כאשר מחשב או כונן קשיח קורסים, ייתכן שהמידע המאוחסן בו לא יאבד לנצח. ניתן לשחזר נתונים מהמכשיר הפגום באמצעות תוכנת שחזור.

יש הרבה יישומי תוכנות שחזור זמינים בשוק. חלקם בחינם וחלקם בתשלום.

אם יש לך מחשב או כונן קשיח פגומים, תצטרך להשתמש בכלי לשחזור נתונים כדי לשחזר את המידע. ישנם כלים רבים זמינים בשוק, אך לא כולם עובדים.

ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל לאובדן נתונים בכונן הקשיח. אלה יכולים לכלול דברים כמו הפסקות חשמל, וירוסים ותוכנות זדוניות, כשל בחומרה ועיצוב מקרי של הכונן.

כדי לשחזר נתונים ממחשב או דיסק קשיח פגומים, תצטרך להשתמש בכלי לשחזור נתונים המסוגל לחלץ קבצים ממכשירים שניזוקו פיזית.

הכונן הקשיח של המחשב מאחסן את כל הנתונים שלו. אם הכונן הקשיח פגום או פגום, ייתכן שהנתונים המאוחסנים בו לא ניתנים לשחזור.

ישנן 3 דרכים עיקריות לשחזר מידע ממחשב ודיסקים קשיחים פגומים:

1. תוכנה לשחזור נתונים: תוכנה זו סורקת כונן קשיח עבור כל הקבצים הניתנים לשחזור ולאחר מכן משחזרת אותם למיקום אחר כגון כונן קשיח חיצוני או התקן אחסון אחר.

2. כלי אבחון חומרה: ניתן להשתמש בכלים אלה כדי לאבחן אם יש תקלה כלשהי בחומרה שעלולה לגרום לאובדן הנתונים מלכתחילה.

3. מעבדת שחזור נתונים: מעבדה מקצועית יכולה להשתמש בציוד יקר כדי לבצע סריקה ברמה נמוכה של הדיסק הקשיח שלך ולשחזר עבורך קבצים שאבדו.

המידע בכונן הקשיח של המחשב עלול ללכת לאיבוד כאשר הכונן נכשל. הסיבה לכך היא שהכונן עשוי שלא לפעול כראוי והקבצים אינם נגישים. כאשר זה קורה, אתה יכול להשתמש בתוכנה כדי לנסות ולשחזר את הנתונים שאוחסנו בדיסק הקשיח.

ישנם סוגים רבים של תוכנות שניתן להשתמש בהן כדי לשחזר נתונים מדיסק קשיח. אלו כוללים:

– תוכנה לשחזור נתונים

– תוכנת הדמיית דיסק

– תוכנת חלוקה למחיצות

– ביטול מחיקה של תוכנה

מאמרים נוספים שעשוי לעניין אותך:

למי מתאים אחסון מסמכים בארכיב?

הארכיון הוא מקום שבו מאוחסנים מסמכים כך שניתן למצוא אותם בקלות בעת הצורך. הארכיון יכול להיות מיקום פיזי או דיגיטלי. יש אנשים שחושבים שהארכיון מיועד

משלוח חבילות מישראל לחו"ל

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשלוח חבילות בינלאומית היא באמצעות שירות שליחים. שירותי שליחים מציעים מגוון אפשרויות משלוח, כולל משלוח מדלת לדלת, איסוף משדה התעופה ועוד.