פרסום דיגיטלי הופך להיות חשוב יותר ויותר עבור עסקים קטנים. הם הדרך החדשה להגיע ללקוחות פוטנציאליים. הרבה חברות השקיעו בשיווק דיגיטלי כי זה יכול להיות פחות יקר מפרסום מסורתי, אבל יש לו החזר גבוה יותר על ההשקעה.
הדרך שבה עובד הפרסום הדיגיטלי הוא שהחברה יוצרת קמפיין עם מודעות שונות בפלטפורמות שונות כדי לקדם את המוצר או השירות שלהם. ישנן פלטפורמות רבות בהן תוכלו לפרסם, כמו פייסבוק, גוגל אדס, אינסטגרם, יוטיוב, מודעות Snapchat ותוכן ממומן בלינקדאין. לכל פלטפורמה יש את היתרונות והחסרונות שלה בכל הנוגע למיקוד לקהל שלך.
כעת נפרט כיצד פועלת כל פלטפורמה ומהן החוזקות שלה.
פרסום דיגיטלי הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם עסק.
לפי מומחי שיווק, שיווק דיגיטלי הוא העתיד של קידום העסק. עסקים קטנים יכולים להשתמש בפרסום דיגיטלי כדי להגיע לקהל היעד שלהם במספר דרכים, בין אם הם מחפשים לקוחות חדשים או לקוחות קיימים שזקוקים ליותר תזכורות לגבי המוצרים או השירותים שלהם.
רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וגוגל מספקות לעסקים קטנים הזדמנויות פרסום ממומן שעולות הרבה פחות מאפיקים אחרים כמו פרסומות בטלוויזיה. קידום ברשתות החברתיות גם נותן לעסקים קטנים הזדמנות לאסוף בקלות נתונים על הלקוחות שלהם, מה שיעזור להם לשווק טוב יותר את המוצרים שלהם בעתיד.
עולם הפרסום הדיגיטלי משתנה ללא הרף. טכנולוגיות חדשות מומצאות כדי לשנות את הדרך בה אנו מפרסמים. כוחו של האינטרנט מאפשר לנו למקד לקהלים ספציפיים שמתעניינים במוצרים ובשירותים שלנו.
ישנם סוגים רבים של פרסום דיגיטלי שכל עסק קטן יכול להשתמש בהם.
עסקים קטנים לרוב אינם מסוגלים לעמוד בעלויות הגבוהות של פרסום דיגיטלי.
ערוצי פרסום דיגיטליים מסורתיים אינם מתאימים בדרך כלל גם לעסקים קטנים. הסיבה לכך היא שהערוצים הללו מיועדים בעיקר לשיווק מוצרים או שירותים בעלות של אלפי או מיליוני דולרים.
עם זאת, ישנם גם הרבה פתרונות שיווק דיגיטלי בעלות נמוכה שעסקים קטנים יכולים להשתמש בהם. אלה כוללים קידום אתרים, קמפיינים במדיה חברתית וקמפיינים לשיווק תוכן.
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר.
זהו גם אתר המדיה החברתית החזותית ביותר. ישנן אפשרויות פרסום רבות לעסקים קטנים באינסטגרם.
חלק מהעסקים בוחרים לשלם עבור פוסטים ממומנים או מודעות ממומנות, המכוונות למשתמשים העומדים בקריטריונים מסוימים המתאימים לצרכי החברה שלך.
קידום אתרים אורגני הוא בחינם ולוקח זמן לבנות אותו, אבל זה יכול להיות שווה את זה בטווח הארוך אם אתה מוכן להשקיע את העבודה מראש. זה יביא לתנועה גבוהה יותר לאורך זמן ולתנועה רבה יותר ממקורות איכותיים יותר כמו תוצאות חיפוש בגוגל או פוסטים בבלוג על החברה שלך.
פרסום דיגיטלי הוא סוג של שיווק, קידום, ובמידה מסוימת, מכירות המשתמשת בטכנולוגיות דיגיטליות כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. ניתן לחלק את הפרסום הדיגיטלי לשתי קטגוריות: מודעות בתשלום ו-SEO אורגני.
הסוג הראשון של פרסום דיגיטלי הוא פרסום ממומן – סוג זה של פרסום הוא כאשר חברה משלמת על מודעה בפייסבוק או באינסטגרם. פרסום מסוג זה נועד לכוון ללקוחות שכבר מתעניינים בחברה או במוצר שהם מקדמים. הסוג השני של פרסום דיגיטלי הוא קידום אתרים אורגני – קידום מסוג זה כולל יצירת תוכן בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, שימוש בהאשטאגים ופרסום קישורים בפידים בטוויטר במטרה להשיג תנועה ממנועי החיפוש.